God morgon!

Jag hade klockan på åtta i morse för jag tänkte att jag skulle hinna pyssla lite här hemma innan jag skulle ha föreläsning. Som tur var så kollade jag schemat när jag precis gått upp så jag såg att vi bara hade pass tre som är eftr lunch. Jag hoppade glatt ner i sängen igen!
 
Nu har jag precis fått i mig lite gröt, långt ifrån en favorit men vad gör man inte när smöret är slut? Min grötfrukost kändes bättre än Tims kanelbullefrukost iallafall :D
 
Fick ett glatt mejl när jag vakna, Sportamore har 30% på flera saker idag och skorna Tim har spanat in kommer från dem så nu har jag varit snäll & beställt dem åt honom! Hoppas de är lika varma, gosiga och snygga som de ser ut!
De ska vara fårskinnsfodrade, kan behövas här uppe..
 
Åh! Fick just samtal från Tim, han klarade sin fysiktenta :D Jippi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0