Nu banne mig

Nu banne mig har jag äntligen påbörjat proceduren med bettskena! Avtryck är gjutna och om ca 2 veckor så är den min :) Det känns bra! Tandläkaren behövde titta i munnen ca 5 sekunder och konstaterade snabbt att enda lösningen var en bettskena.. haha :) Då har jag inte inbillat mig iallafall! Jag var på föreläsning i morse, en sån föreläsning som man inte förstod ett skvatt av.. Får se om någon annan förstod mer än vad jag gjorde ^^
 
Nu ska jag förbereda hamburgarna inför ikväll, jag har föreläsningar till kl 18 så då får Tim ha maten klar när jag kommer :) Har längtat efter dessa hamburgare hur länge som helst nu! Sen ska jag sova lite innan lunchen, fick inte sova så mycket inatt tack vare min trista förkylning..
 
Resultatet av mina naglar från igår;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0