Tosingar har tur

Jag satte klockan på sju, trots sovmorgon. Men klockan sju öppnade tandvården och jag skulle då reda upp allt trassel! Då visar det sig att tandis hemma har gjort som de skulle men att deras mellanhand i Lund tydligen bara rullar tummarna och inte skickar iväg papprena. Och tandvården här uppe gick ju inte att få tag på, jag ringde halv åtta och fick som svar att de skulle ringa tillbaka mig vid tio. Tråkigt nog höll de inte tiden så när de ringde satt jag på föreläsning. Jag var inte dummare än att jag promenerade dit istället så nu har jag en ny tid tills på fredag! Glad moa :)
 
Föreläsningen var en av de intressantaste jag varit på. Tänk er ett område som inte är så speciellt men när ni hör föreläsaren prata om det så blir helt plötsligt allt intressant! Det är bra, riktigt bra jobbat. Igår när jag försökte förbereda mig inför dagens föreläsning och svara på instuderingsfrågorna blev jag smått galen, det fanns ju inga svar alls i föreläsningsmaterialet. Jag är glad att jag hade koll på vilka frågor jag behövde svar på för när föreläsaren pratade visste jag vad jag skulle anteckna och vad jag kunde skippa :)
 
Nu har jag just kommit hem från stan, jag och Tim hämtade ut hans reparerade tavla och jag har lämnat tillbaka min iPhone. Jag gjorde en bra deal kan man säga, men tosingar har ju tur ;) Jag gjorde ett smart drag och lämnade tillbaka den nu innan nästa generations iPhone släppts eftersom priserna på de äldre iPhones brukar sänkas då = jag hade inte fått lika mycket pengar tillbaka. Så nu vill jag bara att iPhone 5 ska komma ut så jag kan köpa den för pengarna jag fick tillbaka på min iPhone 4s! Om en vecka så..



Snyggaste montage av bild jag sett. Enligt Apples bild lär iPhone 5 komma ut den 12e september!
 
Nu ska jag renskriva dagens föreläsning innan jag börjar rulla shitballs, eller ja köttbullar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0