Valrossar och badmössetanter

Jag började som sagt dagen med att simma med Sara och Marcus. 1000m hann jag med, tråkigt nog var där tokmyket folk i bassängen så det blev nästan mer jobbigt än roligt att simma. Nu har vi avverkat dagens föreläsning som handlade om kreativitet. Det var en annorlunda och rolig föreläsning med diskussion i grupper. Passet jag skrev om igår ska tydligen vara i morgon, jag är lite vilse i kalendern ^^
 
Under lunchen jag har nu försöker jag få i mig tre korvar med bröd, det tog stopp efter den andra men jag kämpar på med en tredje! Min lunch ligger på mindre än 10:- idag, de ni! Efter lunchen ska vi färdigställa några rapporter och arbeten som ska lämnas in så vi blir av med dem. Ska bli skönt!
 
Här har ni förresten bilden som jag målade igår, ett vykort till morfar på hans födelsedag idag :) Han har nämligen ganska mycket gemensamt med Kronblom om man säger så ;) Jag passar på att lägga upp lite steg-för-steg!
 


Originalet!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0