Förberedelse inför bankett

Idag är varenda liten minut planerad in i minsta detalj! Från att jag vaknar nästan tills jag går & lägger mig.. Jag hade matte pass två i förmiddags. Föreläsaren är så rolig, och det skrattas mycket under lektionerna! Jag mötte upp Sara på Ica och vi handlade lite inför dagens evanemang. Idag är det nämligen I-bankett då I-sektionen fyller 10 år :) Det är finsittning och jag är såååå taggad!
 
Vi passade på att göra en riktigt god lunch, bara tredje gången denna veckan ;) Studentlivet är det bästa livet!
 



Jag ska ha över lite vänner på för-fördrink här innan det är dags för kvällens fördrink. Så nu har vi förberett lite tilltugg till bubblet! Sara är världsbäst på att fixa :)




Har ni sett en kiwi med mer vitt? MUMS!
 

Nu ska jag fortsätta gör mig galet snygg, sitter just nu & ser ut som guldlock! Ikväll blir en riktigt bra kväll, alla känner det på sig :D Åhååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0