Jobb & städ

Igår jobbade jag 12-16 på Ica vilket vart nice, ännu bättre blir det när det klirrar till i kassan! Vi har fått in de nya lokasmakerna som jag har pratat så mycket om så se till att testa dem nu :) Citron & choklad är mina favoriter! De gick åt som tusan, var & varannan person köpte en.


Oliver kom förbi och handlade av mig så då passade jag på att fråga om han var sugen på att äta kycklingwook hos mig. Han hade andra planer för sig men återkom och undrade om erbjudandet fanns kvar och visst gjorde det det! Så han vart över hos mig på lite middag. Innan han kom hann jag storstäda hela lägenheten, det måste ha gått i rekordfart för jag hann både dammsuga och torka golven på nolltid :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0