Onsdag

I onsdags hade jag ett möte angående sommarjobb. Jag och mamma tog en sväng inom det nya matstället Fröjd af Sverige som öppnat. De har ett ganska coolt koncept där de har mycket snygg inredning i ett gammeldags stuk och allt där inne är till salu. Så gillar du fotöljen du äter din lunch i kan du köpa med dig den hem! Vi tog varsin ceasarsallad som var riktigt god.



När vi kom hem sedan så tog jag mig lite tid att kolla igenom boken till den nya kursen, Matematisk Statistik som den så fint heter :) En annorlunda kurs.. Jag har missat två föreläsningar så jag ska på min första idag, fredag.



På kvällen fick jag välja vad jag ville ha till middag, min sista middag hemma på några veckor. Jag valde entrecôte med bakpotatis, vitlökssås, ugnsbakade grönsaker och sallad! Jag vet inte hur mamma bär sig åt men hon lyckas då alltid få till det där lilla extra :) Innan middagen hade vi bastat en bra stund, jag passade på att skämma bort mig själv lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0