Så galet nöjd!

Jag fick reda på betyget jag fick i designkursen som vi just läste, den där jag gjorde en mätare (droppen), ett kylskåp och en kamera minns ni! Ooooooooch..... jag fick högsta betyg! :D Lyckligaste flickan i världen! Det allra bästa av allt tycker jag är att det är ju just precis sånt här som jag vill arbeta med i framtiden och nu börjar jag inse att det är kanske något för mig ändå. Forma med händerna och få fram det man har byggt upp i sin fantasi :) Jag är nöjd!
Resultatet av min mätare!
 
 
Så när jag & Sara gick hem till mig efter labben i skolan så gick vi inom Ica för att köpa middag. Vi firade att vi lyckats så bra! Så det blev inget mindre än de nya minirösti med lövbiff och mumsig sås :)






Nu har jag snart ätit upp min frukost, hemmabakad fralla och lite citronte. Om en kvart ska jag möta upp Sara på gymmet! Vi hann inte med något pass igår tack vare laborationen så det ska bli skönt att få köra idag :)


Kommentarer
Sofia

Gratttiss! Du är bäst Moa!


Svar: Tack underbaring!! PUSS
Moa Isgran

2013-04-11 @ 12:06:46
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0