Shopping

Jag somnade inte förens vid halv tre inatt och trött som jag var så ställde jag klockan helt fel så den ringde en timme tidigare än vad den skulle. Det tog ett tag innan jag på morgonen insåg det så det blev inte många timmars sömn för mig inte! Jag, Sara och David möttes upp på gymmet i morse. Vi tränade rygg och biceps idag! I morgon är det ben som gäller igen :)






Efter gymmet tog vi oss in till stan. Vi var på klänningjakt tills på fredag. Inte tusan fanns det klänningar någonstans! Jo en himla massa ljusa studentblåsor som går precis nedanför rumpan. Precis tvärt om vad vi var på jakt efter. Vi passade iallafall på att äta en god lunch på Baan Thai! Jag valde biff med bambuskott och champinjoner :)




Efter lunchen hade vi nästan gett upp jakten på klänning, men en kvart innan affärerna stängde så kom David på en affär som sålde finare kläder. Och vet ni, där fanns den, den perfekta klänningen till sittningen! Bilden är inte så bra, men jag vill ju inte avslöja för mycket ;)




Jag köpte nya drink/whiskyglas också, 6 för 150:- på Lagerhaus, vilket klipp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0