Amish & skunk

Precis innan vi skulle gå till bagelsstället så kom det en bil med utbytesstudenter och det visade sig att de skulle flytta in i våra rum fast vi blivit lovade att vi inte skulle behöva dela rum med någon. Så det blev att panikpacka ihop alla saker, sen flyttade vi så att jag & Sara nu delar rum.

Bageln idag var precis lika god som igår, och att den inte är ont-i-magenframkallande är såååå nice :) Jonathan beställde en bagel med creamcheese på, där var så mycket ost att du inte ens kunde se bageln, alltså vidrigt mycket! Men det är väl lite så det är här, allt är lite större och lite mer, verkligen A L L T ;) Vi gick förbi ett ställe som kallades "Farmers food market", vi tog oss en titt och fick se lite Amish-people. Jag har aldrig sett dem någongång, bara hört talas om dem och trodde knappt att de fanns längre! Ganska annorlunda..


Två amish-kvinnor som hade åkt dit med häst & vagn!



Här hittar ni mig de närmsta månaderna, Clarkson University!


 
 På matmarknaden som var den minsta jag sett :)
 

Jag glömde ju berätta om gårdagens coolaste grej! Jag såg en SKUNK! Kan ni tänka er, jag har bara sett dem teknade i typ barnprogram. Först fattade jag inte att det var en skunk som gick över vägen och gick efter för att fota men Sara stoppade mig som tur var! Hahahaha :)

Som denna skunken från Bambi :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0