Helgens bravader

När vi kom tillbaka i lördags var vi bjudna på hemmafest, det spelades givetvis beerpong!


Beerpong, jag ska bli duktig!


Vi fick signera bordet efteråt, här är Moa både på svenska och japanska! Det ni ;)
 
 

Vi fortsatte till nästa party sen, det var verkligen som på film! Ett helt hus FULLT med människor och bord där det spelades beerpong ÖVERALLT. Ganska amazing faktiskt :) Kul att få ha upplevt det! Det galnaste är att det är gratis dricka vart man än kommer. Synd för mig att det bara är öl som gäller :(
 




Såhär duschar man om man bor i vår lägenhet just nu.. Det är så dåligt tryck i duschen att det är OMÖJLIGT att tvätta ur schampot och balsamet :(


Sara tvättar håret..


Moa tvättar håret!

Jag har hittat min favorit-amerikanska-frukost! English muffins :) OCH laktosfritt smör, vilket jag är glad för! Värre är det med grädden och cremé fraichen.. :(

Dagens frukost

En exalterad Moa inför första skoldagen i USA på Clarkson University ;)

Hade på mig min svenskaste tröja, som om att det inte skulle synas på mitt blonda hår!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0