Kräftskiva

Mamma försåg mig med värsta lyxlunchen både igår och i fredags. Igår åt jag baguette fylld med hennes goda räkcocktail, såååå gott :) Nu har jag jobbat vad jag ska på Ica i Osby för denna sommaren. Det känns bra men det är också ett steg nämre avresa till New York, och jag börjar då bli nervös. Fast det säger de ju är bra..


Min lunch som mamma fixat!

Igår hann jag precis hem efter jobbet, duscha och fixa mig innan Emil kom & hämta mig. Jag åkte med honom till Amanda i Kristianstad där de var i full gång med fix inför kvällens kräftskiva! Vilket härligt kalas det blev, och vad gott det var :) Lite snaps, vin och gott sällskap gjorde kvällen till en av sommarens bästa!


Amanda var snäll & väntade till sist med att plocka kräftor, ändå lyckades hon hitta den med störst klor!


Emil visar hur man ska skåla på en ordentlig kräftskiva!



När vår snaps hade tagit slut fick vi ut & norpa hos det äldre sällskapet! Pors ska det va!



En glad kväll!



"Oh noo, it's legday today!"


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0