Mor&Dotter-dag i Malmö

Igår hade jag och mamma en riktig mor&dotter-dag i Malmö. Först tittade vi lite i affärer och jag handlade lite inför min USA-resa. Lunch åt vi som alltid på Mando och givetvis blev det varsin planka, lika gott som vanligt!

Vi började med varsit glas champagne medans vi väntade på maten. Det som är så gott!

Deras plankor är perfekta!

Gissa vad vi gjorde efter lunch? Klart att vi åkte ut till Ribersborgs kallbadhus :) Vi bastade, badade i havet och solade. Havet var 22°C och knappt svalkande efter bastun, men det var himla skönt ändå! Som jag kommer sakna Ribban i höst..

Medans vi väntade på bussen in mot centralen passade jag på att smaka nya Briska Granatäpple, himla god! Dock inte godare än Somersby Blackberry ;)


Vi var inne på The Body Shop och jag hittade mirakelansiktsmasken som jag testade för några veckorsen. Den fick verkligen bort all smuts från ansiktet. Hur bra som helst! Nu har jag en burk här hemma och ska se om den vill fortsätta göra underverk :)

Tea Tree Face Mask från The Body Shop.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0