Party people!

Såhär ser huset vi bor i ut från utsidan :)





Till lunch lagades det thaigryta, riktigt mumsigt var det!

Elise kom över & åt med oss!

På eftermiddagen spelade jag & Elise badminton mot Sara. Inte ens då hade vi en chans men roligt hade vi iallafall!

Helt slut efter lite badminton :)

Elise bjöd oss på stir-fry till middag, mums mums!

Så roligt med något nytt :)

På kvällen träffades vi hos Johan innan vi drog ut! Flipnight tonight.

Jonathan, Elise och Hanna!


Två gruppbilder med massa utbytesstudenter!

Johan, Marcus, Adam, Jag, Jonathan, Vicky, Hanna, Sara, Sean, David & Camille


Jag kunde inte bestämma mig för vilken bild som var bäst ;)
 
 

Jag, Adam & Vicky

Påväg ut tog vi genvägen som visade sig vara stängd med en enorm grind.. Gissa vem som var först över? ;)

Lilla jag såklart! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0