Popcornknapp, oh I'm in heaven!

Nu sitter vi & gör läxan i kemi som ska vara klar inför måndagens diskussionsklass. Den är inte överdrivet avancerad.. Fem gånger får man på sig att svara också :)





Jag upptäckte just något helt fantastiskt. Något jag bara älskar med USA! MICRON HAR EN POPCORNKNAPP, åhåååå. Vilken lycka detta är alltså! Förstår inte att vi inte har det på våra i Sverige alltså, sist jag testade en sån knapp blev popcornen perfekta. Kan knappt bärga mig tills jag har köpt en påse & testat om denna micron är lika bra ;) Håhåh! Ida, du vet vad jag snackar om ;)

Lyckan när man inser att micron har min favoritknapp!
 
Snart ska vi åka iväg till ett shoppingcenter, jag är taggad! Lär springa in på Victoria's secret, det lovar jag :D Allt är bara så bra att det känns som att jag svävar på moln. Jag kan bara inte sluta le, åh livet är underbart!


Kommentarer
Ida

Haha ja! Popcornknapp kan vara bland det bästa som har uppfunnits! Och jag ser fram emot att se allt du har shoppat nu :):) <3

Svar: Jag glömde köpa popcorn :((( Nu så får du titta in & se vad jag shoppade! <3
Moa Isgran

2013-08-31 @ 17:40:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0