The american style, my style

Vi vaknade aningen sega igår, det kan bero på att fredagskvällen var helt underbart bra! Eller på dessa..

Första och sista tequilan vi dricker där, sämska skiten någonsin. Den gick knappt ner!


Jag vaknade av att det knackade på dörren, då var det vå buddy som kom med godis till oss. Han trodde att vi skulle behöva lite bakismedicin. Hur snällt är inte det? Jag slutar aldrig förvånas över dessa underbara människor. Jag trivs!
Leverans av bakismedicin en tung lördagsmorgon!
 

På dagen var vi ute på en kanottrip med utbytesstudenterna. Det var roligt, och aningen blött! Det blev världens vattenkrig men det var iallafall inte vi som trillade i vattnet :) Payback is a bitch!
 

På kvällen tog han oss till sitt favoritställe här, vi åkte bil en bra bit dit. Stället hette The Ole Steakhouse. Det var som att gå in i en amerikansk film. Countrystuk och en som sjöng & spelade covers galet bra! Det kunde inte bli mer amerikanskt än så alltså.
Elise och vår buddy utanför restaurangen!

 Interiör
 

Min hamburgare, den var enorm men mycket god!

Elises burgare var aningen större...



Och därmed svårare att äta!

 
Någon fick lite mycket sol under kanotingen..
 
 
Vi vinkade på Kanada också, ser ni det där på andra sidan vattnet? :) Nästa gång ska vi över gränsen! Såååå nära :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0