Jul-Granada

På juldagen vet alla här hemma vad som gäller och det är samma visa varje år. Det är nämligen Jul-Granada! Det är då man festar till det och träffar alla här hemma som man inte har sett sen sist, eller på ett par år som det var för mig. Förra året stekte jag på stranden i Dubai! Jag hade planerat allt in i minsta detalj, trodde jag! Det blev förfestkaos och jag hamnade på den bästa tänkbara förfesten hos alla pojkarna! Så det blev party, p a r t y!

Glada och taggade på förfesten!
 

Och mitt i allt säger Emil "Moooooa!" och jag tittar upp, vem står då inte i dörröppningen om inte världens absolut bästa Amanda! Ja gladare kunde jag inte bli, bästa överraskningen någonsin :D
 Enda bilden och den är suddig och fin, haha!


Sedan drog vi vidare till Granada, jag träffade så många människor jag inte sett på evigheter men missade nog minst lika många. Ägde dansgolvet gjorde vi iallafall - utan tvekan. Som vanligt med andra ord, haha!
Att få till en bild på dansgolvet var inte så lätt...
 
 Men en suddig en fick vi till tillslut, Ida & jag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0