Vi ses snart igen, eller hur?

I fredags var det absolut sista dagen och kvällen i Potsdam för mig. Jag hade skönaste sovmorgonen någonsin och fick sen halvt panik - jag skulle ju hinna packa ner allt i väskorna med! Och allt annat som skulle hinnas med. Ja kära jissenam! 

Såhär såg det ut i mitt kaosiga rum..
 

Jag lyckades på nått sätt packa ner allt under dagen.. På kvällen var jag bjuden på middag med Uma och hennes föräldrar. Lauren gjorde oss också sällskap!
 Middag på First Crush inne i Potsdam! Uma den lyckosten tar examen nu!
 

Efter middagen fortsatte jag min packning innan jag mötte upp de som var kvar hos Ash. Det var blandade känslor, en hel del tårar rann ner för flera kinder - inte minst mina! Det togs massa massa massa bilder under kvällen, alla är inte lika glamorösa men jag delar med mig ändå!

Lauren & jag
 
Jag & Rebekah
 
 Ledsen Moa, Lauren & Sean
 
 Lauren & jag
 
 Pojkarna ville med kramas & mysa, hahhahha!
 
 Kvalitétsgänget! Nu är den kursen äntligen över!!!
 
 

Rebekah, Sara & jag

 

Adam & Stine som signerar min tröja!


Clown, Ash & Oliver


Rebekah, Camille, jag, Stine och Julie - happy girls


Sad girls


Julie, David, Sara & Rebekah

Rebekah, Oliver & Julie
 

Seriösa pojkar!

 

Vissa var svårare att lämna än andra


Alla har fått dille på funny faces, så här kommer en del! Jag, Lauren & Oliver


Vem är bäst?!

Sista bilden innan jag fick lämna för att sätta mig i Jonathans bil mot flygplatsen kl 02.00 på natten. Jag grät, flickorna grät och pojkarna grät. Ja alla grät! Jag hoppas att det inte är ett hejdå utan bara att "vi ses snart igen". Jag saknar alla otroligt mycket redan och jag är så glad att jag fick vara utbytesstudent med just dessa härliga människorna!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0