Effektiv dag alltså :)

Middagen hos Niklas igår var både trevlig och mysig! Jag och Tim kockade ihop lite käk som blev uppskattat av sällskapet, och får jag säga det själv blev det namnam :)

Om Tim vår vara med och bestämma önskar han alltid min hemmagjorda brunsås, mums!


Idag har jag haft labb hela förmiddagen, det gick si sådär med den, borrade ett hål fel och spacklade tydligen igen det med fel spackel. Jaja, jag får se hur det går :) Jag lyckades fixa en fördjupning till min display som jag faktiskt blev sjukt nöjd med! Jag hade först i åtanke att fixa egna knappar utav skum-materialet. Jag var nästan klar när läraren sa att jag gjort dem i för mjukt skum. Dags att leta knappar alltså! Efter lunchen som Tims mamma lagat här hemma så åkte hon och jag in till stan för att shoppa lite. Hon var supersnäll som hjälpte mig springa runt i alla möjliga affärer för att försöka hitta knappar till min mätare. Det var inte så lätt att förklara för de i affären vad man var ute efter, de tänkte lite smalt om man säger så. Sålde de inga lösa knappar så hade de inga, det fanns inte i tanken om man hade någon billig fjärrkontroll eller miniräknare eller så.. Haha! Jag hittade en billig termometer med två knappar jag kunde tänka mig och när jag just ska betala så ringer Tims mamma mig och säger att hon lyckats flörta till sig en fjärrkontroll från en snäll kille inne på Telia. Jag fick den helt gratis och galet vad glad jag blev! Sååååå snällt :D
 
Nu har jag just jobbat i tre timmar och Tims mamma samt bror är påväg hit, vi ska äta pizza ikväll! Jag har dukat så det ska se fint ut när de kommer :) Kom just på att jag glömt glasen! Hahaha. De vackra tulpanerna fick vi idag av Tuula, jag älskar tulpaner!!! De gör sig riktigt snyggt i min sypersnygga vas från min saknade systeryster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0