Fyllde på lite halm i skorna, HEJ USA

Ja nu är det mycket som händer här uppe. Igår lagade vi biff med klyftpotatis och tzatziki till middag, som jag bjöd David på till lunch idag :) Han verkade gilla det för tallriken var då rensad ;)


Idag har jag haft fullt upp hela dagen vilket verkligen känns i kroppen idag.. Hela förmiddagen spenderades med hållbar utveckling och miljöekonomi, det  bara snurrar i huvudet på mig nu med alla grafer och termer som vi skulle lära oss! Efter lunch tog jag en promenad till damen som fixar med utlandsstudierna. Då jag inte kom med till Hong Kong försökte jag fixa något annat och hoppades på att min första önskan skulle gå i uppfyllelse, nämligen att få studera i U.S.A. Och...

MIN DRÖM GICK I UPPFYLLELSE!

Såå, under hösten hittar ni mig med andra ord bosatt i USA. Ja jag är så glad så glad :D Äntligen! Tim har tackat ja till platsen han blev erbjuden i Hong Kong. Ja man kan ju snacka om långdistansförhållande..


Ikväll har Tims bror varit här på middag, jag förberedde kyckling och lökringar som Tim sedan friterade :) Det blev mycket omtyckt kan ni tro! Fick bättre betyg än kinesrestaurangen här ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0