Helgen gick tokfort!

Igår blev det lita hux flux med maten men jag lyckades röra ihop en kycklingwook som smakade riktigt bra :)




På kvällen gick jag till David där vi spelade lite tjoo och drack goda drinkar! På hans kylskåp hittade jag presentkortet jag gav honom i födelsedagspresent. Snyggt!



Idag blev det då sovmorgon, sååååå skönt att bara kunna vända på sig och somna om :) Inte ofta jag kan det utan att komma på en massa roliga saker som jag vill göra och bara vill springa upp ur sängen, haha! Jag gjorde en nyttig frukost till oss idag..



Som sedan följdes av en aning onyttigare lunch..



Vi åkte till Kvantum för att handla kött. När vi storhandlade på Maxi var där i princip inget kött alls, sämsta utbudet någonsin! Så vi bestämde oss för att köpa bara kött idag. Och det gjorde vi, hittade massor av gott kött i alla dess former. Dock förstår jag inte vad de har emot blandfärs, nästintill omöjligt att hitta och om det finns så är det galet dyrt.. Lite fisk fick också följa med hem, så det blev panerad alaska pollock till middag idag med skirat smör och rivna morötter! Helt ätbart då det inte smakade i närheten av fisk :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0