Kocken Tim har varit igång!

Idag hade jag bara pass två med designlabb, jag slipade vidare på min droppe och har gjort den obligatoriska delningslinjen :) Såhär ser den ut i nuläget, ska fortsätta slipa på i morgon!



Tim som har varit fri från föreläsningar idag hade varit så söt och dukat fram lunchen till mig när jag kom hem. Godaste lunchen jag vet dessutom!!!
 



Efter lite plugg tog vi en sväng till Ica och handlade mellanmål och de saker vi skulle ha till middag. Tim bjöd på saft till mina kanelsockrade äpplen. Jag rekommenderar er att ta rätt på kryddorna i skåpet, och inte ta fel på cayennepepper ock kanel. Jag tror både jag och mamma har lärt oss det ;)



Jag jobbade 16-19 och när jag kom hem efter jobbet stod en helt magiskt god sallad framdukad åt mig tillsammans med en massa tända ljus. Jag har det underbart bra!
 
Nu har vi just badat och ska se Röjar Ralf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0