Mr. Slip

Igår passade jag på att bjuda över David på middag när Tim hade lyxen att bli serverad middag med dryck av skolan. Vi lagade hamburgare tillsammans och gjorde klart våra seminarieuppgifter i Hållbar Utveckling. Skönt att vara klar långt innan sista inlämningsdag som är den 25e :)



Idag unnande jag mig en rejäl sovmorgon, närmare bestämt till kl 11! Det var så galet skönt! Började skolan kl 14.45 men gick dit redan 13 och satt där & arbetade med min mätare. Min lermodell är ju klar så jag har gått över i nästa material som är en slags skum. Kommer i block och påminner om trä. Samma egenskaper typ, fast utan fibrer och knaggar ;) Så jag och mister slipmaskin har varit goda vänner idag och kommer väl förbli det ett tag framöver då jag har en del slipning kvar att göra som sagt :)




Nu ikväll har jag gymmat eftersom det stod på schemat. Var galet otaggad och inte alls intresserad egentligen, men jag gick dit ändå. Tim vart förkyld så han ville inte med. 45 min på crosstrainern  hann jag med och lite ryggövningar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0