Pling pling!

Kära jissenam! Visst hade jag svårt för sågspån när jag var mindre, klarade inte av att ha träslöjd och sådär.. Men inte hade väl jag en tanke på det idag. Men nu så, DET KLIAR! Det känns som jag badar i ett hav av myror, det bara spritter och kliar precis överallt!! Trodde det skulle hjälpas med en dusch, nähädå. Känns som att jag inte blir av med det alls. Fy katten. Jag blir galen! (Som om att jag inte redan vore det ;))
 
 
Nu har jag förberett allt inför seminariet i morgon, gjort fin namnskylt och skrivit ut mitt arbete om hur företaget Boliden förhåller sig till hållbar utveckling. Vi har möblerat om lite i lägenheten nu och det blev faktiskt riktigt mysigt :) Nu sitter vi & väntar på att det ska plinga på dörren!




Visst ser hotell Husmusen i Luleå trevligt ut? :)



Till middag gjorde vi det enkelt för oss och lagade fiskpinnar med sallad! :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0