Seminarieuppgift nummer två!

Nu sitter jag med den andra uppgiften i Hållbar Utveckling, fast mest drömmer jag mig bort till pistade backar och skidåkning. Jag tror jag har blivit skidsjuk! Och det vet jag bestämt bara kan botas på ett sätt, man måste få åka mer skidor helt enkelt! Det är lite svårare att fixa dock...
 
Vi har fått i uppgift att hitta ett företag för att söka information om hur de arbetar mot en hållbar utveckling bla bla bla.. Ganska intressant faktiskt! Plus att jag har lyckats hitta ett företag som verkligen behöver arbeta med det och även verkar göra det. Fast det är klart, det är ganska lätt att skriva några fina rader på sin hemsida. Det är ju aningen svårt för mig som endast har den som källa att faktiskt veta att de uppfyller sina mål. Uppgiften går ut på att svara på ett antal frågor och detta ska göras på 600-800 ord. Jag tror jag just blev klar..
 
784 ord är ju mellan 600-800, perfekt! Eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0