Skön helg!

I fredags hade vi några vänner över här, vi lagade tacos tillsammans, spelade spel och bowlade! En mycket trevlig och glad kväll :D

Jag invigde min klänning från Dubai :)
 

Vi spelade "med andra ord"!
 

Lördagen spenderade vi till större delen i sängen för att sedan förflytta oss till soffan, sååå skönt! Jag har nog aldrig i hela mitt liv haft en så slapp dag. Dock höll jag på att bli galen mot slutet av dagen då jag blev galet rastlös och fick en riktigt meningslös känsla. Jag måste bli bättre på att göra ingenting!
 
Idag är det plugg-tvätt-städdag! Än så länge har vi bara kommit till plugg-delen men det går bra :) Har just ätit en maffig räkmacka till lunch, antalet räkor ökar för varje gång. Så länge de inte smakar firre så går det fint ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0