Underbart bra lördag

Igår var jag dödstrött när jag var klar med uppsättningen och nagelfixet. Men jag försökte plugga lite ändå, något lyckades jag nog trycka in i skallen. Jag har äntligen börjat räkna på gamla tentor i matten, äntligen!! Dock lyckades jag börja med den svåraste typen av tentor som är skriven av den där föreläsaren som gör så svåra tentor. Fast vad gör det, jag måste ju lära mig någon gång så det är väl lika bra att ta tag i det svåra i ett tidigt stadie :)
 
På kvällen fick jag världens städ-ryck! Jag anställde bartendern och kocken Tim medans jag intog danspositionen med först snabeldraken för att sedan byta danspartner till skurmoppen. Vi dansade igenom hela lägenheten två varv och tusan vad skinande rent det blev. Kan ju säga att det nog var lite för längesen jag dansade sist... Donseskorna var lite dammiga, haha! Snabbt som attans gick det med, kan bero på att jag hade en belöning som väntade, nämligen en mumsig...

Blandad med godaste Tequila Gold :)

När jag kom ut ut en skön dusch som vart välbehövd efter mitt dansande så stod denna underbara tallrick och väntade på mig! Åh, vad underbart gott det var. Vilken man jag har hittat ;)



Det var ju trots allt lördag så det blev lite spispopcorn och film som avslut på kvällen. Vi såg Life of Pi, den var ganska bra. Det hände lite samma sak ett bra tag så till sist somnade jag nog för jag minns inte hur den slutade, haha! :)
 
Nu är iallafall lägenheten ren och redo för finbesök i morgon :) Ska fixa hit en säng idag! Tims mamma hinner knappt åka hem innan mina föräldrar kommer upp, lite synd att de missar varandra men jag tycker det är roligt att vi ska få så mycket besök. Alltså har jag ännu mer motivation till att stenhårt plugga på min matte nu, nu banne mig SKA  jag klara den. Annars..... haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0