Nu är jag på bättringsväg!

Operationen i torsdags gick som förväntat så den gick bra. Så nu är jag tre hål rikare i magen, inte så värst charmigt kanske. Jag har varit ganska trött och haft ont nu efter operationen men det ska då bättra sig :)
Så väl omhändertagen som jag blev på Sunderbyns sjukhus har jag aldrig blivit på ett sjukhus, det känns bra!
 
Idag har jag turen att vara ledig från skolan så jag kan ta igen det jag missade när jag låg inne, det tycker jag är bra tajming! Är ledig torsdag också denna veckan, kan ju inte säga annat än att jag gillar den nya läsperioden än så länge ;) hihi!
 
Just nu har jag två främmande män i min lägenhet och vad de gör skulle ni allt vilja veta och det ska ni få veta, snart! De ska bara bli klara med vad de håller på med ;) Jag får väl fortsätta bygga på min kamera nu så den är klar tills presentationen i morgon!
 
Ikväll ska jag jobba 16-19 på Ica, ska bli spännande att se hur det går. Jag får ta så mycket smärtstillande jag tillåts och hoppas på det bästa, för jag vill ha ca$h :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0