Tack Niklas!

Jag vet knappt vad jag hade tagit mig till om inte Niklas hade kommit & hjälpt mig med att fixa photoshop igår. Det underlättade mitt arbete gaaaanska mycket vilket resulterade i att jag nu är klar med fjärrkontrollen. Sååååå SKÖNT! Ni kan inte ana hur mycket trubbel den orsakat mig, speciellt när jag har fått göra om den ett antal gånger. Men nu bannemej är jaf fri från den :)
 
Vi åt en av mina favoritmiddagar igår, den där panerade kycklingen som jag tjatat så mycket om här i bloggen. Igår tror jag nästan att den blev lite extra god faktiskt. Jag åt iallafall på tok för mycket för min förkrympta magsäck, men det var ju så gott! Godare än vad det ser ut att vara på bild alltså .. ;)



Vi unnade oss ett välförtjänt bad innan det var läggdags, nästan så man har saknat att bada badkar! Trots att vi gjorde det huuur många gånger som helst i Dubai ^^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0