Tomteverkstaden

För en veckasen var min favoritkille här, vi tog honom till Lekoseum i Osby. Det är ett museum med de leksaker som BRIO tillverkat genom åren, supermysigt. Så får man leka lite också! Han älskade stället! Nästan lika mycket som jag.


Favoriten var den uppbyggda tågbanan


Här är vi på barbieutställningen. Ju nyare dockorna var desto mindre kläder hade de på sig.. Haha :)


I källaren har tomten sin verkstad där man får se alla tomtenissar sitta & tillverka leksaker till barnen. Det påminner lite om Musse på julafton. Allting rör sig också :) Mitt favoritställe!


Vi såg morfar på video, en video från förr med de som arbetade med BRIO och dess produkter.


Här fastnade moster Moa.. Jag vet inte om det var jag eller Caspian som lekte mest här, haha!


Tadaaa, mitt mästerverk och Caspians favoritleksak - en traktor!
 


Kommentarer
Sanna Sterner

Vilket roligt ställe! Hoppas att allt är bra med dig. Kram!

Svar: Ett supermysigt ställe är det :) Det är bara bra med mig tack, med dig också? Kram på dig!
Moa Isgran

2013-07-27 @ 12:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0