Ajaj spruta

Idag har jag haft fullt upp! Gick upp tidigt och packade mina väskor och fixade mig. Sen körde vi in till stan där jag hann träffa Alex en snabbis. Konstigt att kunna träffa Luleåfolk på hemmaplan! Har jag tur så får jag träffa David i morgon :)

Jag fick bestämma vart vi skulle äta middag och det var inget svårt beslut.. Det blev givetvis en kebabtallrik på Trendie :) Kebab med en god kebabsås, går ju som sagt inte att få tag i Luleå..

Kebabtallrik från Trendie (Y)


Efter lunchen åkte vi till infektionskliniken där jag fick vaccin mot hjärnhinneinflamation. Det är inför resan till USA. Antingen så fick man vaccinera sig mot det eller så fick man avskriva skolan allt ansvar ifall jag skulle bli smittad av det där. Valet var ganska enkelt! Så nu är det gjort :) Nu sitter jag hos Amanda och väntar på att hon ska komma hem från jobbet. Sen ska vi hitta på bus!

Nu kan jag äntligen använda mina Ray Bans igen, linser är bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0