Recover

Det har varit aningen mycket att göra de senaste dygnet! I söndags åkte Marcus till Stockholm och lämnade oss andra i Luleå, jag passade på att bjuda David på lyxmiddag när vi hade haft frysrensning :)



Det blev dags att börja packa, och det var aningen svårt att försöka få ner hela sitt liv i en resväska! Resväskan slutade med en övervikt på nästan 10kg.. Men jag slapp betala ett öre, vilken tur jag har ibland!



Emil vart snäll & hjälpte mig att avfrosta frysen!




Väl hemma möttes jag av kramar, champagne, jättegod middag och massa kärlek!

Solen sken som bara den!

På sängen väntade en påse men härliga presenter från mina föräldrar då de just spenderat en månad utomlands!



Den innehöll bland annat världens underbaraste parfym från Victoria's Secret. MUMS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0