Skåne är bra!

Ja jag kom hem tillslut i lördags och hann väl vara hemma knappt en timme innan jag for iväg igen! Jag har sovit borta mer än hemma sen jag kom hem för en vecka sen, men vad gör det :D Jag lever livet!


Denna sötnöten spenderade jag fredag-lördag hos! Mumsig middag och vin blev det också :)

Väl hemma blev jag upphämtad av dessa pojkar och Bälla, vi susade till Sölvesborg!



Väl framme i Sölvesborg spelade vi minigolf, och ja det gick då inte bra iallafall.. Haha! Har väl inte spelat det på 15 år heller så.. Sedan korkades det upp, vi tog den lilla ölen..

Lagom storlek på ölen tro? ;)

Det bjöds på grillat och tusan vad gott det smakade!

Grillad fläskfilé med klyftpotatis och vitlökssås :)

Sen fixade vi till oss, pojkarna tog längre tid på sig än flickorna - tänka sig! Men snygga blev vi! Vi hade en helkväll i Karlshamn, tusan vad lyckad den blev alltså :D Fler såna kommer det bli i sommar!
Blondes have more fun, aiight?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0