Fredagsbullar

Det blev brödbak idag som bestämt! Jag gjorde moster Liisas bullar, ostfrallor och solrosfrallor. Gott blev det alltihopa!


Finaste bakdukarna från Me kom fram! :)


Jäst hade det ju gjort iallafall!



De nyttiga frukostbullarna med hur många sorters mjölgrejs i som helst :) Mums!


Blivande ost- och solrosfrallor :)


Dagens lunch smakade mycket bra med nybakat till!


När jag hade bakat klart begav jag mig till skolan trots min föreläsningsfria dag. Jag tog isär fjärrkontrollen jag fått från Telia och valde ut de knappar jag ville ha. Det ingick en lysdiod på köpet så jag tror jag kommer byta mot den :)




Jag spacklade den som man ska och gjorde även hål för USB-ingången!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0