Otur i turen!

 
Jag hade tur! min målning var så bra gjord så att jag slipper slipa på den, som de flesta verkar göra just nu.. OCH jag slipper grundmåla den en gång till :D Wiiiii! Sååå nu skulle jag egentligen ha blandat min färg och målat med den slutgiltiga färgen, om bara det hade funnits alla komponenter. Det saknades 10g av en komponent så jag har övertalat vår snälla föreläsare att åka & köpa den på lunchen! Tror ni inte att målarstudion är uppbokad heeeela dagen fram tills sent ikväll.. Jag hoppas kunna smita in emellan, om inte så har jag bokat in mig på ett pass ikväll :) Kanske får Tim till att hjälpa mig lite! Så här har ni det torra resultatet efter grundmålningen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0