Så galet stort!

Mötet jag pratade om igår var mycket trevligt och spännande! Det började med att min klasskamrat Emil var på mig om att jag borde bli studentbloggare för LTU. Han hade en kontakt som han tyckte att jag skulle kontakta för att se om skolan var intresserad av min blogg. En studentblogg innebär att man kan hitta en länk till bloggen på LTU's hemsida och klicka sig vidare för att komma in på bloggen och se hur studentlivet kan vara i Luleå. Jag blev kontaktad igår och var på möte angående detta igår eftermiddag. De gillade min blogg sååååå, jag är numera en studentbloggare för Luleå Tekniska Universitet. Jag tycker detta är riktigt roligt och jag hoppas att lite nya ansikten hittar hit samt att jag kanske kan inspirera lite vilsna blivande LTU-studenter :) Ni hittar lite länkar till skolan samt det program jag läser lite längre ner till vänster på min blogg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0