Skruva den som Moa

Jag hittade en artikel på aftonbladet som jag klickade mig in på. Den handlade om att en pizzeria hade serverat en kebab med en skruv i. Det visade sig att pizzerian låg i Hässleholm, vilket inte alls är långt ifrån där jag kommer...


 
 
Jag har ända sedan jag kom upp till Luleå ifrågasatt deras kebabsås. Vissa serverar hamburgerdressing på kebabpizzan och andra något som liknar mer en rhode islandsås.. Oftast kallas såsen för orientalisk dressing men man blir då alltid lika besviken varje gång. Det har slutat med att jag gör min egen sås och oftast gör min egen kebab.. Jag har ju nu insett vad den hemliga ingrediensen är så nu ska jag bannemej göra kebabsås så som de gör hemma!

Skruvat värre ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0