Som en solig sommardag, fast med snö

Idag startade jag dagen med ett friskt uppvaknande på gymmet! Jag hade följe med Sara dit och väl där mötte vi upp David. Jag hängde på Saras pass och det gick förvånansvärt bra, nu är jag riktigt taggad på att köra igång med träningen igen :) Idag körde vi ben och mage, hoppas det känns i morgon. Skönt att lufta tankarna! Jag tog med mig duschsaker till gymmet för att kunna basta efteråt men det hanns inte med, det ska vi ta på söndag efter yogan. Det blir första gången jag testar det, tror att jag kommer gilla det och jag vet att jag behöver det.
 
Vi har haft underbart väder idag, som en riktig fjällendag fast aningen kallare. Solen har strålat som om att det vore en dag mitt i juni. Fast man kanske inte kan säga så om Luleå, förra året snöade det den första juni. Fast det har sin charm det med! Man fick en härlig längtan till en sommardag som denna..
 
Vi hade vår sista föreläsning i kursen Hållbar Utveckling idag, så nu är det bara att tagga till tentan! Den ligger inte förens om två veckor så det är skönt att ha tid på sig :) Ikväll kommer mina fina vänner över på tacos och så ska det spelas kort. Jag vill vinna idag! Mohahha
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0