Svisch så var söndagen förbi!

Jag blev godkänd på seminariet i hållbar utveckling, det jag hade nu senast. YES! Det känns bra :) Fick bra kommentarer från föreläsaren också.
 
Något konstigt har hänt med min blogg för jag kan inte komma in på den och inte Tim eller Niklas heller. Dock så syns det för vissa om jag uppdaterar, så jag tänkte skriva någon rad ändå :)
 
Igår var det SM i snöbollskastning, eller så kallat yukigassen här uppe. Vi var och tittade lite på det och ångrade att vi ändå inte ställde upp i ett lag.. Innan studietiden är slut så kommer det nog bli ett försök hoppas jag :) De hade en hel del andra saker i samband med detta också, bland annat en grymt bra skootershow. Det var visserligen bara en kille som uppträdde, men han gjorde det grymt bra! De hade byggt upp ett gigantiskt hopp på ena sidan vägen och på andra var där en ramp som såg ut att leda till himlen..





Här är från en av matcherna i snöbollskastningen.




Idag har jag pluggat hela dagen, har börjat göra en sammanfattning över Hållbar Utveckling. Jag har även haft ett långkok med biffstroganoff igång och tusan vad gott det blev!



Tim har Niklas här och de har lagat lasagne tillsammans, jag är glad att jag slipper äta det. Tvi katten, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0