Sweet sunday!

Det var väl tusan att man ska vakna som tidigast när man faktiskt har sovmorgon men jag gav mig inte utan somnade om och gick upp ett par timmar senare. Dagen började med ett pass yoga med mina fina vänner, det var första gången för oss alla! Jag trodde att det skulle vara jääääättejobbigt då jag hört det men det vill jag då rakt inte säga att det var. Det var bara att ge sig tusan på att det skulle gå så gick det! Att jag var så vig som jag faktiskt tyckte att jag var, var roligt att se! Jag hade lite svårt för att få till andningen då jag fick lägga ganska mycket fokus på att faktiskt få till övningarna men det kommer med tiden tror jag. Jag tror vi kommer att köra yoga fler gånger, jag behöver det! Jag behöver lugnet, styrkan och kontrollen det ger en. Stressar på tok för mycket, eller har gjort iallafall :)
 
Jag borde utnyttja de grupp-pass som faktiskt erbjuds på StiL mer så detta är ju alltid en bra början!
 
 


Kommentarer
Sofia

Träning är alltid bra. Älskar det, där kan jag bara koppla bort allt vad gäller skolan osv. :) Go Moa!
Dock är Yoga inte min sak riktigt. haha

Svar: Ja, jag ska försöka bli bättre på min träning nu! Vart tränar du? :) Har ett pass yoga inbokat till nu, vill verkligen bli så smidig!
Kram på dig!
Moa Isgran

2013-03-18 @ 09:06:11
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/
Sofia Karlsson

Jag tränar på Gerdahallen i Lund. Längtar tills vi flyttar till Lund så jag kan träna mer och lite smidigare.
En kursare och jag ska nog träna imorgon. :)
Kramar till dig!

Svar: Oj, hur kommer det sig att du inte tränar i Osby då? :) Jag som tycker det är jobbigt att asa gymsaker till skolan som ligger ett stenkast iväg - haha!
Jag vill kramas på riktigt!
Moa Isgran

2013-03-18 @ 17:05:52
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/
Sofia

Eftersom det är så grymt dyrt i Osby, sedan är det rätt så skönt att ha det gjort när jag kommer hem. Dock är lite tråkigt de dagar man är ledig, man åker ju inte precis ner bara för att träna. Men blir bättre när vi flyttar.
Det vill jag också!

2013-03-20 @ 10:10:21
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0