Eurovision Shot Contest

Det var ju ESC igår, och istället för Eurovision Song Contest så körde vi Eurovision Shot Contest.. Man fick välja ett land var och när det landet sen blev tilldelad en 12poängare så fick man ta en shot. Jag som är så ointresserad av tävlingen och har så dålig koll valde den fulaste jag såg! Det blev Rumänien, det visade sig vara ett bra val :)

Superkoncentrerade!

Jag och Sara åkte vidare till docent och nästa fest! Där spelade vi Mario Cart, tusan vad roligt det var och vad längesen det var jag körde det :) På plats fanns även goda vännen Bjälke som övergett Luleå för Lund, det måste varit det bästa han gjort! Det var roligt att få ses igen :)

Jag och Bjälke!


Efter lite festande där gick vi hem till mig och fortsatte tills klockan var närmare sex på morgonen. Det blir aldrig mörkt här längre nu, men vi fick se en fin soluppgång :) Så idag mår man ju som förtjänat, sängen har varit en bra vän! Åt riktig bakis-middag med, kebab och pommes!

Bakismat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0