Friday = work!

I fredags vart det ganska tungt i skolan! Jag jobbade 16-19 på kvällen, och vart helt slut efter det. Det var ett annorlunda jobbpass, min kassa vägrade att samarbeta med mig. Den hängde sig baaaaara tre gånger på en halvtimme! Då fick jag glatt starta om den, en process på ca 5min, 5 evighetslånga minuter när köerna är långa.. Aja, det är väl alltid "roligt" när det händer något utöver det vanliga! På kvällen blev det lättlagat, jag var SUPERhungrig och galet trött. Det blev alltså kebab och min hemmagjorda kebabsås, den blev riktigt mumsigt god denna gången :) Förra gången smakade den lingonsylt?!

 


Kommentarer
anonym

hej fin blogg hur fick du jobb på Ica och vad ska man göra om vill ha ett extrajobb t.ex i en mataffär?

Svar: Hej! Roligt att du hittat hit :) Jag jobbar som konsult via Student Consulting på Ica. Jag fick jobbet för att jag har arbetat på Ica tidigare. Mitt tips är väl att gå in på en butik du skulle vilja arbeta i och fråga efter den personalansvarige och prata med han/hon. Det är alltid bäst att komma dit personligen :)
Moa Isgran

2013-05-05 @ 21:50:07
anonym

Heej igen men är det försent nu att söka jobb...vad ska man göra.Vill såå gärna ha jobb

Svar: Det är nog lite i sista minuten ja, men kolla i de butiker du har nära dig? De kanske vill ha extrapersonal till kvällar och helger också :)
Moa Isgran

2013-05-06 @ 16:10:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0