Kalltvatten

Igår passade jag på att laga middag medans köket vart ledigt! Jag lagade kycklingfilé, sås och ris. Lätt och gott! :) På kvällen kom Alex över så tittade vi film allihop, eller jag sov väl mest som vanligt.. Haha :D





Jag gjorde nog bästa dealen i morse alltså.. Eftersom varmvattnet var avstängt från 08-20 igår så växte diskberget ganska rejält. Så i morse när jag och Marcus skulle göra webbuppgifterna tillsammans så gav jag honom ett förslag på att jag diskade allt om han hjälpte mig med mina webbuppgifter. Han var inte sen på att gå med på det!

Till lunch åt jag, David och Sara tacos. Det är ju fredag så man får ju passa på! Marcus vart alldeles för tråkig för att vilja äta tacos ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0