Katching!

Gårdagen blev så bra! Efter gymmet skypade jag med Sofia en god stund. Tack och lov att skype finns, det känns näsan som att man är hemma hos varandra ibland när man pratar. Det är alltid så mysigt & roligt att skypa med de där hemma :) Vi har smitt planer till sommaren nu, jag ska bo hos dem i Lund några dagar så ska vi shoppa massor och jag har lovat att göra sås åt hennes Kristoffer. Jag gjorde ju såsen till nyår och det var tydligen den bästa såsen han ätit! Svårt att slå det betyget tror jag ;)
 
Jobbet gick bra, och det var roligt som alltid! Det konstiga är dock att  antingen så är det tomt på kunder i kassan eller så ska alla gå dit samtidigt. Om de hade spritt ut sig lite bättre så hade de ju sluppit kö och jag hade alltid haft kund i kassan, haha :) Tanken på vad jag tjänade igår med 100% OB för att det var röd dag gör mig lycklig! Här ska det sparas pengar till USA kan ni tro ;)

Idag tog jag sovmorgon precis så länge jag ville, jag satte inte ens klockan! DET är en grymt konstig känsla faktiskt, att inte gå & lägga sig och veta att man kommer vakna av ett alarm.. Så det har resulterat i att jag fortfarande ligger kvar i sängen & det är ganska skönt faktiskt ;) Men nu måste jag masa mig upp, David skrev precis att det är gym 11.30 som gäller! Bäst att vara där då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0