Konditionsträning

Jag missade visst att äta lunch idag och när jag kom på det var klockan närmare tre, fyra.. Så jag bestämde mig för att slå ihop lunchen och middagen och äta lite kvällsmat sen istället! Till middag blev det iallafall pasta och köttfärssås, det blev riktigt gott! Jag passade på att lyxa till det lite med parmesanost på, det som är så gott :)

Inte så lite parmesan kanske.. hehe


Oliver ville köra zumba med mig men jag vågar inte riktigt då det varit på måndagarna efter zumban som jag knappt kommit ur sängen på grund av ryggont. Vi hade följe till gymmet iallafall så tränade han sitt och jag mitt. Jag fick sällskap av Sara också! Det blev 35 min på crosstrainern och sen en massa magövningar. Tanken vart först 60 min på crosstrainern, men Sara lyckades förhandla med mig ;)

312 kalorier som försvann. Inte för att jag tror att det stämmer!


Vi skippade våra vanliga tråkiga övningar som vi brukar köra och varierade oss lite!
Jag bjuder på denna extremt charmiga bild!
 
 Nu har jag just skypat med Sofia, jag är så glad att Skype finns :) Det känns som att man är hemma hos varandra då på något sätt. Det är så mysigt med! Jag har så fina vänner :) Ida skickade just ett sms som gjorde hela min dag, jag skrattar fortfarande! Hahahah :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0