Lunchkaos

Dagens lunch blev inte riktigt som planerat, men det blev bättre! Det blev ett besök på Uni:k där jag tog en grillad macka med champinjoner, auberginechutney och chevre :)




Efter lunchen började jag att packa ner mina saker som inte ska vara kvar uppe i lägenheten när jag inte är här. Jag har nu tömt mina skåp som tidigare vart fyllda med servis och porslin. Tusan vad mycket jag har, men som jag gillar det! Jag hoppas att mina kristallglas och att servisen gillar mig och håller sig hela tills de ska få se dagsljus igen :) På onsdag flyttar nämligen Marcus & David in!



Nu ska jag korrigera lite i vår rapport har jag tänkt tillsammans med en kopp te!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0