meloner

Det vart lite svårt att sova inatt, jag är inte vad vid att ha andra i lägenheten. Att det är galet lyhört har jag också upptäckt. Det var nästan väntat dock :)

I förmiddags hade vi vårt sista pass Matematisk Statistik, lite sorgligt att vi inte kommer träffa vår lärare mer. Någon så engagerad och inspirerande lärare har jag nog inte mött på universitetet tidigare, han lärde sig allas namn vilket är sjukt ovanligt. Han skojjade och gjorde alltid lektionerna så roliga det gick, man längtade till att få gå till mattelektionerna. Att han bjöd på godis igår gjorde ju inte saken sämre ;)

Sara åt lunch här med mig och David, hon fixade efterrätt åt oss också! Mumsigt såhär i sommarvärmen :)

Vattenmelon!

Nu har vi just haft vår slutredovisning i designarbetet. Jag antar att ni är lite smått nyfikna på konceptet vi tagit fram för att lösa bekymrena med skryvkorkarna på mjölkförpackningarna. Jag tänkte att jag skriver lite mer om det ikväll om jag hinner!


Kommentarer
Liz

Hej, jag kunde ej se ditt fullständiga svar, men det är ok. Inget du behöver besvara. Kram och må gott!

2013-06-01 @ 02:49:20
URL: http://www.militich.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0