Piggelin

Även idag har fokus lagts på projektarbetet, rapporten får allt fokus nu så vi kan bli klara med den så snabbt som möjligt :) På väg hem till mig på lunchen hade jag & Sara sån tur att vi gick förbi Sveriges Ingenjörer som stod & delade ut glass. Bästa glassen dessutom!



Jag hade kvar rester från igår att äta till lunch, men skulle bara steka kycklingen för den är godast nystekt. Så jag kryddade ju den i stekpannan precis som jag brukar men tycker att det luktar lite kostigt och inser då att jag kryddat med vitlökspulver istället för med vitpeppar.. Blev en lite annorlunda touch på maten idag!



Sara gjorde en tonfisksallad till sig och en minisallad till mig. Snacka om att jag blev mätt!



Efter lunchen gick vi tillbaka till skolan där vi fortsatte att skriva på rapporten, vi har kommit en bra bit på vägen idag tycker jag. Bra kämpat av oss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0