Plugg i solen (Y)

I morse vaknade jag automatiskt kvart över sju, alltså två timmar för tidigt! Jag lyckades somna om även om det var svårt, det är nästan ljust dygnet runt här uppe nu.. Jag mötte upp Sara på gymmet vid tio där vi var nästan ensamma! Vi tränade rygg och biceps idag, det lär väl kännas i morgon antar jag ;)



Vi har alldeles underbart väder idag, strålande solsken! Vinden är lite kall dock, men det gör inte så mycket :) Jag passade på att njuta under lunchen så jag satt ute & åt!




David ville ha pluggsällskap så jag gick till skolan. På varenda liten gräsplätt sitter det folk, så vi letade vidare och hittade bästa stället! Med både massa sol och utemöbler passade det perfekt :D Så nu sitter vi här och njuter! Jag tänker nog sitta här tills det är dags att gå till jobbet, jag jobbar 16-19 idag. Kommer antagligen sälja massor med glass :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0