Rapportskrivning

Idag fick vi lite sovmorgon, projektarbetet började vi med 8.30 istället för 8.00! När jag gick utanför dörren idag möttes jag av solsken, det var på tiden tyckte jag. Det är sagt att hela dagen ska vara solig och fin :) Jag hoppas att det stämmer så jag kommer hinna njuta lite av solen efter skolan. Idag kommer vi bara jobba till lunch, jag är dock redan klar med min del av dagens arbete så jag får se vad jag ska fortsätta med. Jag påbörjade mitt redan igår, så det är väl därför jag blivit klar tidigare. Vi håller på för fullt med att skriva på rapporten medans några jobbar i 3D-modelleringsprogrammet Alias för att ta fram olika prototyper. Jag har just skrivit klart inledningen som består av bakgrund, syfte, mål och avgränsningar. Framsidan och rapportstrukturen har jag också fixat. Det känns skönt när man vet vad man har gjort och att man faktiskt har gjort något :)
 
Till lunch ska jag & Sara göra sallad, jag ska försöka att göra lagom mycket till mig denna gången! Det kanske slinker ner lite soltorkade tomater idag, jag tror att jag är sugen på det :) Romansallad vore också gott! Vi får se helt enkelt :) Efter lunchen ska vi till gymmet, idag kommer det nog bli ett pass med rygg och biceps. Eller rygg och bullar som Sara säger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0